. A Lonely Alien
我願 我是個瞎眼的稻草人
至少不去看,心靈就不需為我而感受。
2010年5月21日
放完假lu~~~
YO~ 放完假啦!!~
早幾日仲講想快D返工... 而家一陣就要返工!!~~ 哈哈
過TIK幫手頂更... 好好呀!!~
不過就唔似去TKO頂DL咁頂一陣... 係正式入人地更... 好緊張呀!!!
沒有留言:
發佈留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
發佈留言 (Atom)
沒有留言:
發佈留言